
Podstawowy przewodnik po marketingu mobilnym
Po wyczerpaniu wszystkich innych dostępnych metod marketingowych wiele firm poszukuje nowych sposobów dotarcia do szerszego grona klientów.
Aby to zrobić, uciekają się do marketingu mobilnego. Marketing mobilny pozwala na łatwą reklamę za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Jeśli chcesz dostosować marketing mobilny do swojej strategii biznesowej, przeczytaj ten artykuł, aby uzyskać porady.Wiadomości push w ramach działań marketingu mobilnego, takich jak wiadomości SMS, mogą być niezwykle potężne. Rozważ przekazywanie kodów rabatowych lub kuponów klientom, którzy zdecydowali się otrzymywać aktualizacje od Twojej firmy. Zwiększa to wartość Twojego marketingu mobilnego i zwiększa prawdopodobieństwo, że klienci znajdą wartość we wszystkich dostarczanych przez Ciebie informacjach.Upewnij się, że Twoje reklamy mobilne są kompatybilne ze wszystkimi platformami, urządzeniami komórkowymi i nie tylko. Twoja firma musi być dostępna dla jak największej liczby użytkowników mobilnych. Zapewniając kompatybilność na wszystkich platformach, maksymalizujesz swoją ekspozycję i zdolność swojej firmy do dotarcia do większej liczby klientów za pomocą urządzeń, z których najczęściej korzystają.Zapewnij lepszą wartość swoim klientom mobilnym, tworząc dla nich dedykowaną opcję bazy danych opt-in. Pozwoli to zapewnić klientom znacznie lepszą wartość i wspaniałe wrażenia, jednocześnie dając znacznie większy zwrot z każdej zainwestowanej złotówki. To sytuacja korzystna dla obu stron.Używaj poprawnej gramatyki, mimo że większość mobilnego świata nie skupia się na tym. Używanie skrótów i mowy w sieci jak „LMAO” nie jest po prostu sposobem na prowadzenie biznesu. Bądź tutaj wytrawnym profesjonalistą i zawsze pracuj nad używaniem dobrej gramatyki zamiast slangu lub akronimów w swoich treściach.Utrzymuj marketing mobilny w normalnych godzinach pracy, w przeciwnym razie Twoi klienci pomyślą, że otrzymują spam. Klienci marketingowi w niedogodnych momentach spowodują, że usuną wiadomość i zignorują przyszłe e-maile. O ile nie jest to istotne dla określonej grupy docelowej, wysyłaj e-maile w normalnych godzinach pracy.Jeśli zamierzasz używać kodu QR, upewnij się, że obraz jest bardzo łatwy do skanowania. Ludzie nie poświęcą czasu, aby to rozgryźć. Możesz użyć bezpłatnego generatora kodów QR online, który będzie również śledzić, ile osób skanuje Twój obraz.Spraw, aby Twoje wiadomości były zwięzłe. To nie jest czas na martwienie się o idealną pisownię, ponieważ masz ograniczoną liczbę znaków, których możesz użyć. Jeśli wybierzesz „B” zamiast „być” lub „2″ zamiast „Do”, zaoszczędzisz postacie i potencjalnie koszt.
Istnieje kilka świetnych tłumaczy tekstowych online, którzy mogą w tym pomóc.Jeśli zamierzasz wysyłać SMS-y do swoich klientów, nie wysyłaj ich w niedogodnych dla nich godzinach.
Trzymaj się z dala od wysyłania czegokolwiek wieczorem lub wczesnym rankiem. Nie wysyłaj też niczego w niedziele lub święta, chyba że jest to niezwykle ważne i istotne.Ułatw jej wysłanie jednemu odbiorcy Twojej reklamy marketingu mobilnego, a prawdopodobnie to zrobi! Przed dopracowaniem promocji upewnij się, że są one łatwe do przekazania innym, a nawet zawierają zachętę dla pierwotnego odbiorcy, aby to zrobić, a otrzymasz natychmiastowe wsparcie reklamowe!Należy pamiętać, że nie wszyscy korzystają z tej samej platformy mobilnej. W świecie, w którym ludzie korzystają z telefonów komórkowych, tabletów, laptopów i innych urządzeń mobilnych, absolutnie konieczne jest, aby Twoje reklamy obejmowały wiele platform. W ten sposób będziesz mógł dotrzeć do większej liczby osób.Tworząc reklamy na platformę mobilną, zawsze pamiętaj o długości. Wszystkie reklamy powinny być krótkie i słodkie. Twoje reklamy powinny jasno i zwięźle informować o każdym przekazie, który chcesz przekazać, bez zajmowania zbyt dużo miejsca lub zbyt dużej ilości czasu klientów. Ponadto powinny przekonać klienta do natychmiastowego działania.Nie zaniedbuj marketingu mobilnego. Rynek rośnie i zmienia się każdego dnia. Musisz znaleźć nowe sposoby docierania do odbiorców. Marketing mobilny to nie nowość, to konieczność, jeśli chcesz, aby Twój biznes się rozwijał. Jeśli nigdy wcześniej nie zajmowałeś się marketingiem mobilnym, powinieneś zacząć już teraz.Jak wspomniano wcześniej, wiele firm szuka sposobów dotarcia do szerszego grona odbiorców, które różnią się od innych metod marketingowych. Korzystają z marketingu mobilnego, co pozwala im reklamować się na urządzeniach mobilnych. Korzystając z porad zawartych w powyższym artykule, możesz dostosować marketing mobilny do współpracy z Twoją firmą.