• 9 lutego, 2022

Promocja firmy za pomocą słodyczy reklamowych

Osoby odpowiedzialne za reklamę i promocję w firmach poszukują skutecznych sposobów na dotarcie do potencjalnych klientów.

Z pewnością warto zwrócić uwagę na różnego rodzaju gadżety reklamowe, które pozwolą zwrócić uwagę na nasze towary czy też usługi. Tradycyjne gadżety reklamowe takie jak długopisy nie przynoszą dobrych efektów, dlatego coraz częściej sięgamy po inne sposoby reklamy. W czasie szkoleń czy też targów możemy rozdawać słodycze naszym potencjalnym klientom.

Promocja firmy za pomocą słodyczy reklamowych

Krówki na chrzest oraz wyjątkowe okazje

Z pewnością słodkie gadżety reklamowe mogą cieszyć się dużą popularnością. Możemy wybrać opakowania cukierków, możemy wybrać kolorystykę oraz napisy. Dzięki temu słodycze staną się nośnikiem reklamy. Bardzo popularne są przykładowo krówki, są to lubiane przez wszystkich cukierki. Krówki produkowane są z cukru, syropu glukozowego i mleka. Często składnikiem krówek są także masło, śmietana oraz różnego rodzaju aromaty. Najlepsze krówki powstają według starych przepisów, które mają nawet 100 lat.

Krówki z indywidualnym opakowaniem mogą być dobrym prezentem na wiele różnych okazji. Będą to przykładowo krówki na wesele, chrzest, czy też z okazji pierwszej komunii świętej. W przypadku krówek na wesele, możemy wybrać na opakowaniu imiona pary młodej, czy też motywy związane ze ślubem przykładowo obrączki. Oczywiście opakowania mogą posiadać różne kolory. Krówki mogą być także dostarczane w ozdobnych pudełkach. Można zamówić pudełka ozdobne, jak również zakupić krówki reklamowe na wagę. Mogą być sprzedawane w opakowaniach po 2 lub 5 kg.

Z pewnością dużą popularnością cieszą się krówki na chrzest, które goście weselni otrzymują jako miłą pamiątkę z tej wyjątkowej uroczystości. Klienci mają duże możliwości jeżeli chodzi o dostosowanie wyglądu opakowania, mogą zaprojektować kolorystykę, styl oraz czcionkę. Dostępne są także gotowe projekty za pomocą których zostaną przygotowane dla nas opakowania na krówki.